Prijavite Vašu reklamaciju
Ukoliko imate reklamaciju na artikle kupljene u salonima ili prodajnim mestima Forma Ideale, popunite prijavu u nastavku (nakon prihvatanja izjave o saglasnosti). Na ovaj način će Vaša reklamacija biti najbrže obrađena u zavisnosti od kvaliteta informacija i slika koje ostavite.
Reklamaciju možete prijaviti ili proveriti status već postojeće reklamacije i pozivom na besplatni broj našeg call centra 0800-034-036 koji će biti dostupan u izmenjenom terminu radnog vremena tokom predstojećih praznika za 3. maj od 09-15h, 04. i 06. maj 09-16h, dok 1.,2., i 5. maj call centar neće biti dostupan. Možete poslati mail na prijem.web.reklamacija@formaideale.rs i naša služba za reklamacije će se potruditi sa Vam u što kraćem roku reši reklamaciju ukoliko je opravdana.
Formular i pomenuti mail je namenjen isključivo komunikaciji za prijavu reklamacija. Sav ostali sadržaj će biti automatski brisan uključujući sve njegove podatke
Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija možete pogledati OVDE.
Obaveštenje o mogućem pokretanju vansudskog postupka možete pogledati OVDE.